ست نانوفت

بهترین ست نانوفت قیمت خرید

بهترین ست نانوفت قیمت خرید

بهترین ست نانوفت را می توانید تنها از طریق یک تماس تلفنی با مجموعه تجهیزات پزشکی آراد خریداری نمایید. ست نانوفت جهت تزریق و آماده سازی چربی و تبدیل چربی به ماده ژل مانند به نام نانوفت مورد استفاده قرار می گیرد. ناوفت را می توان بجای ژل و فیلر مورد استفاده قرار می گیرد. نانوفت برای زاویه سازی صورت، جوانسازی و رفع چین و چروک، لب ، گونه ، دکلته و… مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده ست نانوفت

ست نانوفت که در این مقاله خدمت شما معرفی می گردد ساخت متخصصان توانمند ایرانی است که با بالاترین درجه کیفیت ساخته شده است. این ست طبق استانداردهای انگلستان ساخته شده است. وبه راحتی می تواند در بازار اروپا جای خود را باز کند. ست نانوفت برند رسا از جنس استیل پزشکی ساخته شده است.

ویژگی های ست نانوفت

بهترین ست نانوفت

ست نانوفت که به شما معرفی می گردد ساخت ایران می باشد. از جنس استیل پزشکی و ضد حساسیت ساخته شده است. این ست شامل ۵ رابط کوچک جهت آماده سازی چربی و تبدیل آن به زل یکدست نانوفت است . یک عدد رابط بزرگ جهت فیلتراسیون و جداسازی بافت های همبند و فراوری نهایی نانوفت می باشد.همچنین این ست دارای ۳ نوع فیلتر در سه سایز مختلف می باشد در ادامه در مورد هر کدام از قطعات همراه ست و کاربرد آنها توضیح خواهیم داد.

رابط های سرنگ به سرنگ سایز کوچک

بهترین ست نانوفت

ست دارای پنج رابط استاندارد سرنگ به سرنگ قفل شونده به انواع سرنگ ها ، در سایز و رنگ بندی متنوع جهت غربالگری اولیه و کوچک کردن بافت های چربی بزرگتر (ماکروفت) به ذرات کوچک تر و یکنواخت (میکروفت) می باشد. جهت سهولت انجام کار پزشک رابط های کوچک در ۵ رنگ متنوع ارائه می شود.

  1. رابط سرنگ به سرنگ با قطر ۳٫۲ میلیمتر جهت خرد کردن مرحله اول فرآوری تبدیل بافت چربی ماکروفت به بافت یکنواخت میکروفت
  2. رابط سرنگ به سررنگ با قطر ۲٫۶ میلیمتر جهت خرد کردن مرحله دوم  فرآوری نانوفت
  3. رابط سرنگ به سرنگ با قطر ۲٫۲ میلیمتر  جهت خرد کر دن مرحله سوم فرآوری نانوفت
  4. رابط سرنگ به سرنگ با قطر ۱٫۶ میلیمتر جهت خرد کردن مرحله چهارم فراوری نانوفت
  5. رابط سرنگ به سرنگ با قطر ۱٫۲ میلیمتر جهت خرد کردن مرحله پنجم فراوری نانوفت

رابط سرنگ به سرنگ سایز بزرگ

بهترین ست نانوفت

رابط سرنگ به سرنگ بزرگ جهت جایگذاری صافی/توری های/ فیلترهای مختلف نانوفت جهت فراوری نهایی تبدیل بافت های چربی میکروفت به چربی یکنواخت و عاری از بافت فیبروتیک و گرانوله و کیستیک نانوفت  و قابل تزریق با سوزن های ظریف گیج های ۳۰،۲۹،۲۷،۲۵

صافی/ فیلتر/ توری های ست نانوفت

بهترین ست نانوفت

صافی / توری های رنگ بندی شده در ۳ سایز پرکاربرد و استاندارد جهت غربالگری فیلترینگ و جدا کردن بافت همبند و گرانولوم و در نهایت فرآوری نانوفت یکنواخت و هموژن برای تزریق

  1. توری یا فیلتر یا صافی با قطر سوراخ های ۹۰۰ میکرون
  2. توری یا فیلتر یا صافی با قطر سوراخ های ۷۰۰ میکرون
  3. توری یا فیلتر یا صافی با قطر سوراخ های ۳۰۰ میکر ون

قطعات همراه ست نانوفت

بهترین ست نانوفت

ست نانوفت را در هنگام تحویل همراه با قطعات و وسایل زیر دریافت خواهید نمود

  1. دیش درب دار سلیکونی ویژه ست نانوفت جهت استریل کردن تمامی ابزارها و استفاده مجدد ست یکی از امتیازات دیگر این محصول ارزشمند می باشد.
  2. ست نانوفت دارای سیلیکون قابل اتوکلاو ویژه جایگذاری قطعات ست و جلوگیری از مفقود شدن ابزارها و انجام منظم پروسه نانوفت
  3. سی دی آموزشی مراحل گام به گام فراوری نانوفت
  4. تراکت آموزشی و تبلیغاتی لیمنت دیواری نانوفت جهت نصب در مطب و کلینیک

بهترین ست نانوفت قیمت خرید

بهترین ست نانوفت

قیمت بهترین ست نانوفت موجود در ایران را باید به صورت روزانه استعلام نمایید. این ست طبق استانداردهای اروپا ساخته شده است و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد که حداقل می تواند ۱۰ سال برای شما کار کند. این ست هیچ گونه هزینه ای برای پزشک غیر از فیلترها ندارد. دارای یک سال گرانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. در صورت ثبت سفارش مشتری ست طی مدت زمان ۲۴ ساعت برای شما ارسال خواهد شد.ست نانوفت را می توانیم به تمام نقاط ایران ارسال کنیم. پزشکانی که با تزریق چربی آشنایی دارند می توانند به کمک سی دی آموزشی با این ست به راحتی کار کنند.

دکمه بازگشت به بالا